سرمربی تیم فوتبال نفت گفت : عملکرد بازیکنان در نیمه اول به هیچ عنوان رضایت‌بخش نبود.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی سه بر یک نفت مقابل راه‌آهن اظهار داشت: ما نیمه اول خوب شروع نکردیم و دلیلی داشت چون تغییراتی داشتیم و ناهماهنگی‌هایی وجود داشت به هیچ وجه وظایف بازیکنان جا نیفتاده بود اما رفته رفته بهتر شدیم.
 
وی ادامه داد: نیمه اول بازی پرهیجان و پراسترسی برای هر دو تیم بود به هیچ عنوان از این نیمه رضایت نداشتم اما فکر می‌کنم در نیمه دوم تمرکز بازیکنان بیشتر شد و موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردیم. که یکی دو فرصت را نتوانستیم به گل تبدیل کنیم.
 
سرمربی نفت یادآور شد: نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم و بر حریف فشار آوردیم که در نهایت در ضربات ایستگاهی به گل رسدیم حتی می‌توانستیم در جریان بازی گل‌هایی به ثمر برسانیم بازیکنان تلاش زیادی کردند که من از آنها تشکر می‌کنم. سه امتیاز حساس وحیاتی را کسب کردیم و توانستیم خود را بالای جدول نگه داریم.
 
گل‌محمدی در مورد عملکرد داوری تاکید کرد: فکر می‌کنم این اعتراضات در هر مسابقه‌ای صورت می‌گیرد در چنین زمینی به علت فاصله کم دو نیمکت به یکدیگر و همچنین  به زمین مسابقه باعث می‌شود این مسائل تاثیر بگذارد زیرا دو نیمکت صدای یکدیگر را می‌شنوند من یک سال با راه‌آهن کار کردم آن زمان هم چنین مشکلاتی وجود داشت.
 
وی افزود: نزدیکی دو نیمکت به یکدیگر باعث به وجود آمدن تنش‌هایی می‌شود و همچنین نزدیکی نیکمت به یکدیگر این مسئله را تشدید می‌کند. به هر حال بازی حساسی بود و دو تیم تلاش می‌کردند امتیاز بازی را کسب کنند ما برای تلاش در حفظ بالای جدول می‌جنگیدیم و راه‌آهن به دنبال بهتر شدن وضعیتش بود. به هر حال صحبت‌ها شنیده می‌شود و به دنبال پاسخ آن هم وجود دارد.
/2759/